2014. június 13., péntek

Esküvői ajándék


Javában tartanak az esküvők, és gyakran bajban vagyunk, hogy az ajándékot (pénzt) hogy adjuk oda... A boríték már unalmas, szeretnénk valami frappánsat, valami elegánsat, valami egyedit! Mutatok nektek egy ötletet! 
 A dobozka elkészítéséhez szükségünk lesz:

 Első lépésként fessük le a dobozt az akrilfestékkel!
Ezután decoupage ragasztóval tegyük fel a mintát a dobozra. (Akinek ismeretlen a decoupage technika, az itt megnézheti a technikát lépésről lépésre.)
Miután felkerült a szalvéta a dobozra, az oldalára ragasszuk fel a csipkeszalagot. Én a Pentartnak a express ragasztóját használtam. Nagyon jól ragad, és gyorsan szárad! :)
 El is készültünk a dobozkával.

Már csak a belseje van vissza! :)

A rekeszekbe különböző apróságokat tettem különböző vicces feliratokkal.

Mágnes - Hogy a vonzalom örökre megmaradjon!
Sorsjegy - Ha már csak a vakszerencsében bíztok!
Kulcs - Hogy mindig nyitva legyen a szívetek egymás előtt!
Fájdalomcsillapító - Ha a feleség nem akarja!
Tangabugyi - Ha a férj nem akarja!
Ragasztó, madzag - Ha elszakadt, ha eltörött, talán még akkor is menthető!
Méz - Hogy a mézeshetek minél tovább tartsanak!
Gyertya - A meghitt pillanatokhoz!
Nagyító - Hogy a társatokat mindig nagyobbnak lássátok magatoknál!
Kávé - Hogy sose legyetek fáradtak!
Óvszer - Ha még nem szeretnétek gyereket!
Óvszer kilyukasztva - Ha már nagyon szeretnétek gyereket! 
Cumi - A gólyára semmit ne bízzatok, mindent magatok csináljatok!
Iránytű - Hogy mindig megtaláljátok a helyes utat!

A legutolsóba pedig:

Pénz - Állítólag nem boldogít, ha Titeket se, küldjétek vissza! :) 

A feliratokat kinyomtattam mintás transzparens papírra, majd elvagdostam, és betettem a rekeszekbe a tárgyak mellé! :)

El is készültünk vele! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése