2014. május 9., péntek

Készítsünk buborékfújót



Még emlékszem, mikor gyerek voltam, és megkaptam az első buborékfújómat. Napokon keresztül csak fújtam, fújtam és fújtam! :) Imádtam! Talán valahol még mindig őrzi anyukám az egyik szekrény mélyén, a többi "kacattal" együtt! :)
Azóta jó pár év eltelt, de a buborékfújó még mindig nagy szeretetnek örvend a gyerekek körében! Sőt! Mostanában egyre nagyobb népszerűségnek örvend az a szokás, hogy az esküvőn a násznép buborékokat fúj az ifjú párra.
Mi is lehetne nagyobb öröm egy gyerek számára, vagy mi tehetné az esküvőt még meghittebbé annál,  ha saját készítésű buborékfújóval fújhatnák a buborékot! :)
 

  A buborékújó elkészítéséhez szükségünk lesz:
  • Drótra (0,8 mm-1,2 mm vastag)
  • Gyöngyökre 
  • Fogóra
 A drótot hajlítsuk kör alakúra egy hengeres dobozka segítségével, majd csavarjuk össze a két végét. Az egyik végét hagyjuk hosszabbra. 

A hosszabban maradt drótra fűzzünk fel tetszőlegesen gyöngyöket, majd fogó segítségével hajlítsuk pici hurokba vissza a végét, hogy a gyöngyök ne szaladjanak le!
Nincs más hátra, mint bekeverni mosogatószeres vizet, és kezdődhet a buborékfújás! :)

Forrás: http://1129designorecchinigioielli.blogspot.hu/search/label/tutorial
ajandekotletekkaracsonyra.hu
noivilag.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése