2013. február 13., szerda

Húsvéti cserép

Közeledik a tavasz, a húsvét... Egy igazán egyszerű, olcsó és dekoratív húsvéti csomagolási ötletet mutatok meg nektek.

A cserép elkészítéséhez szükségünk lesz:
  • Agyag virágcserép - 10 cm
  • Agyag cserépalátét - 12 cm
  • Akrilfesték (Én kétfélét használtam, Matt narancssárgát és Metál narancsot)
  • Szalag
  • Felragasztható filc, fa dekoráció
Első lépésként a cserépalátétet és a cserepet fessük le akrilfestékkel. Ecsettel és szivaccsal egyaránt festhetünk, én a szivacsot jobban szeretem, ezért azt választottam.
Miután megszáradt a festék a filc, fa dekorációkat ragasszuk fel a cserépalátétre, de a cserepet és az alátétet is dekorálhatjuk szalvétával, pasztával, de akár repeszthetjük is.
 
 
Miután felragasztottuk a díszeket, már csak egy dolog van hátra, kössük át szalaggal a cserepet, természetesen csak azután, hogy teleraktuk tojással! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése