2013. augusztus 26., hétfő

Szivecskés ajtódísz


Pillanatok alatt elkészíthetjük ezt az egyedi ajtódíszt! Hogy hogyan? Megmutatom! :)
Az ajtódísz elkészítéséhez szükségünk lesz:
  • Szív alapra
  • Szalvétára
  • Decoupage ragasztóra
  • Akril festékre (Antikréz, Fekete)
  • Fagyöngyre
  • Raffiára
  • Csiszolópapírra
  • Szivacsra
  • Ecsetre
A szokásos módon, először ragasszuk fel a szalvétát a szív alapra. (Akinek még új a technika, az itt megnézheti, hogyan kell decoupageolni.)
A lelógó szalvéta darabokat a csiszolópapír segítségével csiszoljuk le. Sokkal szebb lesz, mintha ollóval vágnánk le.
Szivacs segítségével (sima háztartási mosogató szivacsból vágjunk le egy kis darabot) "pacsmagoljuk" be a szivecske szélét metál antikréz akrilfestékkel. (Mártsuk a száraz szivacsot a festékbe, húzzuk le a festék nagy részét egy papíron, majd pacsmagoljuk be a szivecske szélét.)
Raffiából kössünk masnit. (Én egyszerűen feltekertem egy kis darab raffiát a kezfejemre, majd a közepénél átkötöttem egy darab raffiával.) Húzzuk át a raffiát a szívecskén lévő lyukon, majd fűzzük fel rá a gyöngyöket. 
 
 
 n egy picit "üresnek" találtam így a raffiát, ezért fekete akrilfestékbe bele mártottam egy darabka száraz szivacsot, majd áthuzogattam a raffián.
  El is készültünk az ajtódíszünkkel! :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése