2013. április 12., péntek

Madárház

Tavasz, tavasz, tavasz! :)

 A madárház elkészítéséhez szükségünk lesz:
  • Madárházra
  • Akrilfestékre (Gyöngyház kék, matt narancs, matt vanília)
  • Uni Posca filcre (sárga)
  • Sablonra
  • Fa golyóra (narancssárga)
  • Sablon ragasztóra
  • Ragasztópisztolyra
  • Szalagra (20 cm)

 A faházikó tetejét fessük be gyöngyház kék akrilfestékkel.
 Miután az akrilfesték megszáradt az Uni Posca tollal rajzoljunk rá mintát.
 



 A házikó 2 oldalsó falát fessük be narancssárga matt akrilfestékkel.
A festék száradása után ragasszuk fel a sablont a házikó oldalára (a sablont fújjuk be sablonragasztóval, így nem fog elmozdulni), majd szivaccsal pacsmagoljuk át a réseket gyöngyház kék akrilfestékkel.
 Én a házikó két-két oldalára más-más mintát sablonoztam.
Maradt a házikó első és hátsó oldala. Mindkét oldalt matt vaníliával lefestettem, a házikó sarkait pedig szivaccsal bepacsmagoltam. Miután megszáradt a vanília matt akrilfesték, gyöngyház kék festékkel mintákat festettem rá. Ha valaki idegenkedik az ecsettől, itt is használhatja a Posca tollakat!
 
Ahhoz, hogy a házikót felakaszthassuk kell rá tennünk akasztót. Vágtam egy kb 20 cm-es szalagot, melynek a két végét beleragasztottam egy narancssárga fa golyóba, majd a golyót ragasztópisztollyal felragasztottam a házikó tetejére!
  A házikó két oldala:

 A házikó eleje, hátulja:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése